سه شنبه 2 خرداد 1385

جشنواره مونيخ، آثار محسن مخملباف را مرور مي كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


بيست و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم “مونيخ” كه هر ساله درتير ماه به صورت غير رقابتي در آلمان برگزار مي‌شود، در برنامه ي سال جاري خود، بخشي را در بزرگداشت و مروري بر آثارمحسن مخملباف ، كارگردان سينماي ايران قرار داده است.

به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، محسن مخملباف از اواسط فروردين ماه به افغانستان رفته است تا نوشتن فيلمنامه تازه خودرا كه در آنجاخواهد ساخت آغاز كند . جشنواره مونيخ پس از جشنواره برلين، معتبرترين جشنواره سينمايي در آلمان محسوب مي‌شود. دوره گذشته اين جشنواره بين‌المللي ، بخشي را به برگزاري بزرگداشت و مروري بر آثار تهمينه ميلاني، ديگر كارگردان سينماي ايران قرار داده بود.

به گزارش ايسنا، جشنواره مونيخ در سال 82 نيز برنامه مروري بر آثار محمدعلي طالبي را در بخش كودكان و نوجوانان خود برگزار كرده بود.

جشنواره بين‌المللي مونيخ ،هر ساله همراه با جشن‌ها و برنامه‌هاي خياباني و نمايش فيلم‌ در فضاي آزاد با حضور دست اندركاران سينمايي در كشور آلمان برگزار مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فستيوال فيلم‌هاي كودكان مونيخ نيز بخشي از جشنواره بزرگ مونيخ به حساب مي‌آيد.

جشنواره مونيخ هر ساله در نظر دارد فيلم‌هاي بدعت گذار و مهم تاريخ سينما را در اين رويدادهاي هنري بگنجاند. هر سال در بخشي از اين جشنواره مرور آثار و بزرگداشتي از فيلمسازان مختلف جهان به عمل مي‌آيد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30105

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جشنواره مونيخ، آثار محسن مخملباف را مرور مي كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016