چهارشنبه 3 تیر 1383

برنامه تور تابستانی امام زمان


دوهزار نفر از انصار حزب الله اعلام کردند برای مبارزه با آمریکا، اسرائیل و سلمان رشدی که می خواهند تصویر خشنی را از دین نشان دهند قصد دارند با عملیات انتحاری آنان را بکشند تا نتوانند تصویر خشنی را از دین نشان دهند.

این متن هر هفته از شبکه تلویزیونی صدای آمریکا(VOA) پخش می شود.

برنامه تور تابستانی امام زمان
آیت الله علی مشکینی گفت: اسامی نمایندگان مجلس هفتم از سوی امام زمان تایید شده است. اولین بار است که در ایران امام زمان مستقیما در مسائل داخلی کشور دخالت می کنند. دفتر آیت الله مشکینی برای توضیح علمی این نظریه اعلام کرد: هر سال از هر شب قدر تا شب قدر بعدی کلیه حوادث و وقایع جهانی، از جمله انتصابات داخلی کشور توسط فرشتگان به امام زمان عرضه شده و امضا یا رد می شوند. اما موسوی تبریزی اعلام کرد: آیت الله مشکینی باید رسما از امام زمان عذرخواهی کند. آیت الله خزعلی، عضو شورای نگهبان نیز در یک برنامه تلویزیونی گفت: شرایط برای ظهور امام زمان آماده است و ایشان پس از ظهور به سوی بیت المقدس حرکت می کند. و سپس با حضرت مسیح ملاقات کرده و با هم نماز می خوانند. قرار است در طول هفته آینده شورای نگهبان برنامه تور تابستانی سفرهای امام زمان را اعلام کند. همچنین احتمال می رود به زودی دبیرخانه ای از سوی آیت الله مشکینی برای ثبت نامه های اداری امام زمان تشکیل شود.

تغییرات ده میلیون تومانی
عباس کاکاوند، نویسنده روزنامه رسالت که چند سال یک جور دیگر فکر می کرد و مدتی است که یک جور دیگر فکر می کند، به همین دلیل دو هفته پیش دستگیر و زندانی و چند روز قبل آزاد شد. او قرار است با قرار دادن وثیقه ای به اندازه 10 میلیون تومان افکارش را تغییر دهد.

زلزله و کاهش قیمت ها
با انتشار پیاپی اخبار زلزله و احتمال تکان خوردن اوضاع سیاسی در ایران قیمت زمین، مسکن و اتوموبیل به طور بی سابقه ای سقوط کرد. کارشناسان اقتصادی معتقدند برای ایجاد تعادل اقتصادی و کاهش مناسب قیمت ها باید چهار زلزله بین شش تا هفت ریشتر در دامنه البرز رخ بدهد، در صورتی که زلزله در اطراف قم رخ بدهد باید بین پنج تا شش ریشتر باشد. همچنین پائین آمدن قیمت اتوموبیل نیازمند چهار سیل، دو گردباد و پنج توفان است. آگاهان معتقدند اگر یک طوفان شن بیاید احتمالا قیمت مسکن به 40 درصد خواهد رسید. قرار است در آینده وزارت مسکن و ژئوفیزیک دانشگاه تهران تشکیل شود.

عملیات انتحاری علیه کسانی که تصویر دین را خشن نشان دهند
رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: گروهی قصد دارند تصویر خشنی از دین را نشان دهند. همزمان با این اظهارنظر یکی از مسوولان عالیرتبه قوه قضائیه یک روزنامه نگار را گاز گرفت و وی را با قندان مجروح کرد. از سوی دیگر یک قاضی در کرج شش جوان را به شلاق در ملاء عام محکوم کرد تا تصویر خشنی را از دین نشان ندهد. از سوی دیگر دوهزار نفر از انصار حزب الله اعلام کردند برای مبارزه با آمریکا، اسرائیل و سلمان رشدی که می خواهند تصویر خشنی را از دین نشان دهند قصد دارند با عملیات انتحاری آنان را بکشند تا نتوانند تصویر خشنی را از دین نشان دهند.

البرادعی رضایت نداشت
البرادعی نماینده آژانس انرژی اتمی اعلام کرد: همکاری ایران رضایت بخش نبود، اما مسوولان ایرانی گفتند: چرا، بود. مسوولان ایرانی درخواست کردند که قطعنامه آژانس که علیه ایران بوده است، اصلاح شود. مسوولان ایرانی معتقدند آژانس انرژی اتمی باید برای نشان دادن حسن نیت خود حمله اسرائیل به فلسطین و حمله آمریکا به عراق و حمله فرانسه به الجزایر را محکوم کند.

تا هفته آینده شما را به خدای بزرگ می سپارم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9288

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برنامه تور تابستانی امام زمان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008