پنجشنبه 8 اردیبهشت 1384

پوتین یا گیوه ماستی؟


خوردن داروی تلخ یکی از شرایط ثبت نام است. در هنگام ثبت نام دست و پای نامزدها را می بندند تا از زیر خوردن داروی مذکور در نروند. ستاد انتخابات کشور گفت کسانی که دارویشان را مثل بچه های خوب مصرف نکنند باید انصراف دهند.

چهل سال بعد در همین هفته

امروز پنجشنبه هشتم اردیبهشت 1423 هجری شمسی مطابق با 28 آوریل 2045 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم:

داروی تلخ انتخابات
ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد از دو هفته دیگر ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود. این ستاد از کلیه نامزدها خواست که سه نفر را همراه با خودشان بیاورند، تا از آن افراد در هنگام خوردن داروی تلخ استفاده شود. از سی سال پیش خوردن داروی تلخ یکی از شرایط ثبت نام است. در هنگام ثبت نام دست و پای نامزدها را می بندند تا از زیر خوردن داروی مذکور در نروند. ستاد انتخابات کشور گفت کسانی که دارویشان را مثل بچه های خوب مصرف نکنند باید انصراف دهند.

نظرسنجی ایرانی
روزنامه های صبح تهران نظرسنجی های اعلام شده از سوی نامزدهای انتخاباتی دو ماه دیگر کشور را از سوی موسسات مختلف منتشر کردند. ستاد تبلیغاتی دکتر احمد رضایی اعلام کرد: براساس آخرین نظرسنجی دکتر رضایی 61 درصد آراء را بدست می آورد. ستاد تبلیغاتی دکتر سانتانا کروبی گفت: ما 58 درصد آراء را بدست می آوریم. ستاد تبلیغاتی دکتر کامبیز قالیباف اعلام کرد: ما 64 درصد از آراء را بدست می آوریم. ستاد تبلیغاتی یاسر هاشمی اعلام کرد: ما فقط 53 درصد رای می آوریم، هیچ کاندیدای دیگری بیش از ده درصد نمی آورد. موسسه نظر سنجی سازگارا نیز اعلام کرد: براساس نظرسنجی ما فقط هشت درصد از مردم در انتخابات شرکت می کنند و از این گروه دکتر ویلیام علی معین 28 درصد، یاسر هاشمی 26 درصد و بقیه زیر 10 درصد رای می آورند. موسسه آمریکایی گالوپ که برای ایران نظر سنجی کرده است نیز اعلام کرد: 48 درصد از مردم در انتخابات شرکت می کنند و دکتر مازیار لاهیجی با بیش از 50 درصد آراء نفر اول می شود. مرکز آمار ایران اعلام کرد بر اساس آمارهای روزانه این مرکز 87 درصد از مردم در انتخابات شرکت می کنند. دکتر بنیامین راشدان سخنگوی وزارت کشور گفت: آمارهای ما نشان می دهد که حدود 37 درصد از مردم در انتخابات شرکت می کنند.

پوتین یا گیوه ماستی؟
مارشال قالیباف رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی بحرین اعلام کرد که پسرش کامبیز را عاق کرده است و اگر وی از انتخابات ایران استعفاء ندهد، با موشک الشهاب 30 خانه اش را در تهران موشکباران خواهد کرد. مارشال قالیباف معروف به گیوه همچنین اعلام کرد که بزودی با دشمنان بحرین شدیدا برخورد خواهد کرد. عبدالرحمان الله کرم وزیر خارجه جمهوری بحرین در پی اظهار نظر مارشال قالیباف اعلام کرد: ما لبنان، سودان و دارالخلیفه بریتانیای کبیر را از لیست غیرتروریست ها خارج کرده و به بقیه حمله می کنیم. وی در مورد دلیل حمله توضیحی نداد. مارشال قالیباف که به گیوه معروف است، چهل سال قبل در جریان انتخابات ایران به نام پوتین ایران معروف شد، اما سی و پنج سال قبل پس از یک کودتای شکست خورده نامش به چکمه ایران تغییر کرد، بیست سال پیش نام وی تبدیل به دمپایی ابری ایران شد، وی پس از شکست دو پروژه نظامی به نام لنگه دمپایی تغییر نام داد و در سه سال گذشته به گیوه معروف شده است.

مدیر عامل ایران پورشه خودکشی کرد
مدیرعامل موسسه آلمانی اتومبیل سازی پورشه صبح امروز در دفتر کارش خودکشی کرد. وی قبل از خودکشی یک پیشنهاد از ایران دریافت کرده بود. براساس این پیشنهاد ایران اعلام کرده بود که حاضر است به تولید پورشه در ایران خودرو بپردازد. پنج سال پیش شرکت روور که از سالها قبل به تولید مشترک با ایران خودرو پرداخته بود، بعد از این که قیمت سهامش از 174 یورو به 1.5 یورو رسید، بخار شد و از بین رفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21725

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پوتین یا گیوه ماستی؟' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008