چهارشنبه 14 تیر 1385

کريمی‌راد: تحقيقات از موسوی‌خويينی و جهانبگلو ادامه دارد، ايلنا

*دادگاه به‌زودی درباره رفع توقيف «ايران» نظر می‌دهد

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی

سخنگوی قوه‌ی قضاييه، گفت: تدوين لايحه‌ی جرم سياسی، آخرين مراحل بررسی را طی می‌کند.

جمال کريمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، همچنين درباره‌ی وضعيت پرونده عبدالفتاح سلطانی و اظهارات وی و وکلايش مبنی بر عدم ابلاغ رای صادره به آنها، اظهار داشت: شعبه‌ی رسيدگی کننده به پرونده عبدالفتاح سلطانی، رای صادره را جهت ابلاغ به وی و تمامی ۱۲ وکيلش ارسال کرده است و هيچ مانعی برای ابلاغ رای صادره وجود ندارد و وفق مقررات قانونی مرحله‌ی ابلاغ در حال انجام است.

وی، درباره‌ی پرونده‌ی روزنامه‌ی «ايران»، تصريح کرد: پرونده‌ی روزنامه‌ی «ايران» دارای سه وجه است؛ پرونده اتهامی مدير مسوول روزنامه‌ی «ايران» جهت رسيدگی به شعبه‌ی ۷۶ دادگاه کيفری استان ارسال شده و در نوبت رسيدگی اين شعبه قرار دارد.

سخنگوی قوه‌ی قضاييه، خاطر نشان کرد: پرونده‌ی دو متهم «ايران جمعه» در دادگاه انقلاب در حال رسيدگی است و پرونده رسيدگی به اعتراض هيات نظارت که نسبت به قرار صادره از سوی بازپرس دادسرای کارکنان دولت بوده، به شعبه‌ی ۱۰۶۰ دادگاه عمومی ارجاع و قاضی به زودی در اين خصوص اظهارنظر و انشای رای خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريمی‌راد، درباره‌ی آخرين وضعيت موسوی خويينی و همچنين رامين جهانبگلو، گفت:اين دو نفر هم‌چنان تحت قرار بازداشت موقت هستند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

وی، درباره‌ی وقايع اخير استان‌های غربی يادآور شد: تعدادی پرونده درخصوص برخی اعمال مجرمانه در اين استان‌ها تشکيل شده است که تعدادی از آنها به اتهام تخريب اموال عمومی، رسيدگی و رای صادر شده و اين آرا در مرحله‌ی ابلاغ است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کريمی‌راد: تحقيقات از موسوی‌خويينی و جهانبگلو ادامه دارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016