سه شنبه 12 دی 1385

عماد افروغ در واکنش به اظهارات رحيم مشايی: کوتاه نخواهيم آمد، متقابلاً از مشايی شکايت می کنم، ايرانيوز

- تشنه اين هستم که شکايتی از دادستانی دريافت کنم
- مشايی نبايد سرنوشت خود را به رئيس جمهور پيوند بزند
- متقابلاً از مشايی شکايت می کنم
- بار ديگر به دولت هشدار می دهم به اطرفيان خود توجه بيشتری کنند
- مشايی دچار توهم شده است
- يکی از چشمه های جوشان توهم و توطئه مرتبط با دولت آشکار شد


عماد افروغ رئيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نامه رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری مطالبی به من و يکی از نمايندگان نسبت داده شده که اثبات آن برای مشايی سخت خواهد بود بنابراين من از رحيم مشايی شکايت خواهم کرد و تا آخر هم آن را پيگيری می‌کنم.


به گزارش خبرنگار ايرانيوز افروغ در جمع خبرنگاران گفت: توقع ما اين بود که وقتی بعد از شرکت آگاهانه يا ناآگاهانه رحيم مشايی درمراسمی که در آن رقص مختلطی صورت گرفته وی جلسه را ترک کند اما ظاهراً وی جلسه را ترک نکرد و تا آخر نشسته و بعد از آن هم گويا سخنرانی هايی بوده است اما مشايی حضور خود را در آن مراسم توجيه می کند و يک مقام دولتی نيز بحث مونتاژ بودن فيلم را مطرح کرده است.

نماينده مردم تهران درخانه ملت يادآور شد: من آماده هستم شکايتی را عليه مشايی تنظيم کنم . من تا کنون عنوان کرده بودم که رسانه‌ها هر چه بنويسند شکايت نخواهم کرد اما وقتی يک مقام رسمی مطالبی می نويسد که من را به نشر اکاذيب، گفتن دروغ ، ارسالsms متهم می کند در حاليکه من در تمام طول عمرم هيچ اس ام اسی برای کسی ارسال نکرده‌ام و علاوه بر اين ما را به مکر و حيله متهم کرده‌اند ، بايد جوابگو باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بيان اينکه مشايی من را به ارتباط تشکيلاتی و توطئه عليه دولت متهم کرده است، بيان داشت: اين مفاهيم به راحتی قابل اثبات نيست و اگر کسی مدرکی دارد رو کند و من می پذيرم اما فکر می کنم رياست سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری دچار توهم است و يکی از چشمه های جوشان توهم و توطئه مرتبط با دولت بااين شکوائيه آشکار شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


افروغ ادامه داد: من بار ديگر به دولت هشدار می دهم به اطرفيان خود توجه بيشتری کنند و من تشنه اين هستم که شکايتی از دادستانی دريافت کنم و متعاقباً شکايتی عليه مشايی تنظيم کنم تا مشخص شود ما اهل گذشت و مصلحت سنجی هستيم يا ديگرانی که ما را به توطئه عليه دولت متهم می کنند.

وی در پايان گفت: مشايی نبايد سرنوشت خود را به رئيس جمهور پيوند بزند و من اکراه دارم بگويم احمدی نژاد با مشايی مساوی است اما اين ذهنيت در من ايجاد می شود که شايد دولت درجريان اين سفر بوده است. فکر می‌کنم آقای مشايی درصدد است تا نوعی پيش‌دستی کند، حتی ما تماس داشتيم و به ما گفتند اگر صلاح می‌دانيد ارتباطی با شما برقرار شود. بنده گفتم هيچ ارتباطی خارج از کميسيون از نظر ما قابل قبول نيست و چندين بار رييس سازمان را برای پاره‌ای توضيحات در کميسيون دعوت کرديم که هر بار به دلايلی از اين دعوت استنکاف کرده است.

افروغ با بيان اينکه وظيفه ما نظارت بر دستگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص کوتاه نخواهيم آمد و سابقه من در سه سال فعاليت مجلس هفتم نشان داد که در هيچ موردی کوتاه نيامده‌ايم.

Copyright: gooya.com 2016