پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387

احمدی نژاد: نرخ قبلی سود بانکی غير شرعی بود، آفتاب

آفتاب: محمود احمدی نژاد در جمع طلاب و روحانيون استان همدان گفت: حاکميت اسلام صرفا يک تابلو و نماد نيست. اسلام برای اصلاح اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سياسی کشور برنامه دارد.

به گزارش ايرنا، رييس جمهوری با تاکيد بر اينکه اعتقادی به بنيان‌های اقتصادی نظام سرمايه داری ندارد، گفت: کسانی در کشور خيال می‌کنند با فرمول‌های نظام سرمايه داری می‌توان اوضاع اقتصادی را اصلاح کرد، در صورتی که اين نظام‌ها در حال اضمحلال هستند و به پايان تاريخ رسيده اند.

رييس قوه مجريه با اشاره به اينکه عده‌ای در برابر سياست‌های دولت مقاومت می‌کنند و با تبليغات منفی، اجازه نمی‌دهند اين سياست‌ها آن گونه که هست اجرا شود، گفت: اين عده ناجوانمردانه دولت را تخريب می‌کنند، در صورتی که همان مقدار جزيی از سياست‌های دولت که تاکنون اجرا شده، آثار مثبتی در جامعه داشته است و به فضل الهی از عقبه‌های سنگينی که در مقابل برنامه های دولت طراحی شده بود، عبور کرده‌ايم .

احمدی نژاد با بيان اينکه اسلام بر اجرای عدالت در همه امور تاکيد دارد، اظهار داشت: دولت تلاش کرده که سياست‌های خود را بر مبنای عدالت ترسيم کند. دولت معتقد است اگر ماليات به صورت عادلانه اخذ نشود، موجب ثروت‌های بادآورده می‌شود و اين ثروت‌ها جامعه را به فساد می‌کشاند. از اين رو دولت تاکيد دارد که ماليات به صورت عادلانه اخذ شود.

وی افزود: سياست دولت اين است که همه مردم در برابر قانون يکسان باشند و نبايد به گونه‌ای اين احساس در مردم به وجود آيد که افرادی که قدرتمند هستند در برابر تخلفات خود مصونيت دارند .

رييس جمهوری اضافه کرد: نرخ سود سابق بانکی اشکال شرعی دارد و بايد عقود اسلامی به طور کامل عملياتی شود و در چنين صورتی است که اقتصاد شکوفايی به وجود خواهد آمد و کشور به پيشرفت کامل خواهد رسيد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی تاکيد کرد: هنوز سياست‌های دولت به طور کامل اجرا نشده و عده‌ای در مقابل آن به مقاومت و ايستادگی برخاسته‌اند اما به فضل الهی مقاومت‌های شان در هم خواهد شکست.

احمدی نژاد افزود: دستورات اسلام در زمينه اقتصاد و ديگر امور کشور بايد اجرا شود و دولت در اين مسير حرکت می‌کند .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: نرخ قبلی سود بانکی غير شرعی بود، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016