چهارشنبه 26 بهمن 1384

"گيلانه" رخشان بني اعتماد برنده جايزه منتقدين "وزول" فرانسه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


"گيلانه" رخشان بني اعتماد در ادامه ي حضور بين‌المللي‌اش در بخش مسابقه ي جشنواره ي سينماي آسيا "وزول" فرانسه به نمايش در آمد و جايزه ي هيات منتقدين اين جشنواره را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، اين جشنواره كه هفته گذشته از تاريخ31 ژانويه تا 7 فوريه در كشور فرانسه برپا بود ، در بخش غير رقابتي آن نيز «زيرپوست شهر» ساخته ديگر بني اعتماد به نمايش در آمد.

در اين جشنواره با حضور رخشان بني‌اعتماد نمايش و جلسه نقد و بررسي اين دو فيلم با استقبال بسيارمخاطبين برگزارشد.

در«گيلانه»، فاطمه معتمدآريا، بهرام رادان، باران كوثرى، ژاله صامتى، شاهرخ فروتنيان، مجيد بهرامى و نيره فراهانى به ايفاء نقش مى پردازند.

داستان اين فيلم درباره ي گيلانه و دختر باردارش است كه در دوران موشکباران براي يافتن داماد و پسرش به تهران مي آيند، اما آنها عازم جبهه شده اند، پانزده سال بعد گيلانه به تنهايي از پسر معلولش نگهداري مي کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين طي دو روز آينده "گيلانه" در جشنواره فيلم "بانكوك" كه از 17 تا 27 فوريه در بانكوك برگزار خواهد شد به نمايش در مي‌آيد.

به گزارش ايسنا آخرين ساخته ي رخشان بني اعتماد «خون بازي» نيز هم‌اكنون توسط سپيده عبدالوهاب در حال تدوين است. اين فيلم كه فيلمبرداري آن چندي قبل به پايان رسيده است در خلاصه داستان آن آمده است: سارا به همراه مادر عازم سفر است، سفري در كشاكش خون‌بازي،براي التيام زخمي به عمق تباهي...»

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28847

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"گيلانه" رخشان بني اعتماد برنده جايزه منتقدين "وزول" فرانسه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016