دوشنبه 11 دی 1385

ابوطالب: من با سابقه فيلم‌‏سازی خود اطمينان دارم فيلم حضور معاون رييس‌‏جمهور در ترکيه مونتاژ نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

عضو کميسيون فرهنگی مجلس‌‏هفتم گفت: مونتاژ خواندن فيلم حضور معاون رييس‌‏جمهور در مجلس رقص و پايکوبی در ترکيه تنها فرار رو به جلوی آقای مشايی است.

سعيد ابوطالب، نماينده تهران در گفت‌‏وگو با خبرنگار پارلمانی" ايلنا" با اشاره به اينکه شنيده‌‏ام يک منبع آگاه فيلم حضور مشايی در جلسه رقص و آواز در ترکيه را مونتاژ دانسته است، تصريح کرد: مرجع تشخيص اصالت فيلم در کشور مشخص است، ضمن آنکه بنده با سابقه فيلم‌‏سازی خود اطمينان دارم اين فيلم مونتاژ نيست و دهها نسخه‌‏ای از اين فيلم که در دست مردم بازديد شده يکسان است.
وی ادامه داد: انتشار خبر مونتاژ بودن فيلم حضور معاون رييس‌‏جمهور در مجلس رقص و آواز ترکيه فقط فرار به جلوی آقای مشايی است
ابوطالب گفت: ما انتظار داريم آقای الهام سخنگوی دولت تکليف اين منابع آگاه را مشخص کند.
وی خاطرنشان کرد: نمايندگان مردم با هرکسی که بخواهد اصول و ارزش‌‏های اسلام را ناديده بگيرد، در هر مقام و مسوولين برخورد خواهند کرد.
وی با بيان اينکه واکنش رييس‌‏جمهور محترم با چنين تخلفاتی از جانب اطرافيان ايشان بين اصولگرايی است، تاکيد کرد: گفته خود رييس‌‏جمهور است که اصولگرايی قوم و قبيله نمی‌‏شناسد، دوستی و رفاقت‌‏بردار نيست.
ابوطالب تصريح کرد: بنده مايل هستم به سوابق آقای رحيم مشايی و اصرار ايشان در شکست خطوط قرمز اين نظام توسط ايشان اشاره کنم.
وی ادامه داد: تعجب است چرا ايشان هر وقت به ترکيه می‌‏روند تحت تاثير فضای دولت لائيک آن کشور خطوط قرمز تنها کشور شيعه‌‏نشين دنيا را می‌‏شکند.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس‌‏هفتم خاطرنشان کرد: متعجبم چرا آقای مشايی آداب ديپلماتيک و اصول حاکم بر پروتکل‌‏های رسمی جمهوری اسلامی را رعايت نمی‌‏کند.
وی افزود: در مورد بازداشت مديرعامل ايران نيوز و سردبير سياسی اين سايت، شبهات فراوانی وجود دارد که بايد سرعت از سوی مقامات ذی‌‏صلاح روشن شود.
ابوطالب تصريح کرد: فيلتر کردن سايت ايران نيوز نيز وجه حقوقی نداشته است.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس‌‏هفتم خاطرنشان کرد: اين کميسيون در حال تهيه گزارشی از تخلفات سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری است و نمايندگان مجلس در صحن علنی با دلايل آشکار در مورد عملکرد مشايی به رييس‌‏جمهور تذکر خواهند داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابوطالب تاکيد کرد: در ابتدای جلسه فردای کميسيون فرهنگی از مديرعامل سايت خبری ايرانيوز و سردبير سرويس سياسی آن دعوت شده تا برای روشن شدن برخی شبهات در کميسيون حاضر شوند.
نماينده تهران در مجلس‌‏هفتم افزود: دلايل بازداشت مقام بازداشت‌‏کننده آنها و حتی حمايتی که وزارت ارشاد بايد از خبرنگاران انجام می‌‏داده اما نداده از مباحثی است که با حضور مديرعامل ايران نيوز و سردبير سياسی مورد بحث و گفت‌‏وگو قرار بگيرد.

Copyright: gooya.com 2016