پنجشنبه 20 مهر 1385

وزارت امورخارجه: تغييری در فعاليت ديپلماتيکی ‌سفارت دانمارک به وجود نيامده‌است، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۷/۲۰‬

يک منبع موثق در وزارت امورخارجه کشورمان امروز پنجشنبه‌اعلام کرد که تغييری در وضعيت فعاليت ديپلماتيکی اعضای سفارت دانمارک در تهران بوجود نيامده‌است.

اين منبع موثق وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ايران در تماس خبرنگار ايرنا درخصوص اخبار منتشره مبنی بر تعطيلی سفارت دانمارک در تهران با اشاره به اينکه تاکنون هيچگونه اعلام رسمی از سوی دانمارک دراين‌باره صورت نگرفته‌است ، اظهار داشت : تغييری در وضعيت فعاليت اعضای سفارت دانمارک در تهران پيش نيامده‌است و کارکنان سفارت به فعاليت عادی ديپلماتيکی خود ادامه می‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی از منابع خبری بدنبال برپايی اجتماع روز گذشته گروهی از مردم در مقابل سفارت دانمارک در تهران در اعتراض به اقدام اين کشور در توهين به پيامبر اعظم اسلام ( ص ) اعلام کردند، که سفارت دانمارک در تهران تعطيل شده است.

"پراستيک مولر" وزير امورخارجه دانمارک امروز گفت که سفير و کارکنان سفارت دانمارک در تهران در حال فعاليت ديپلماتيکی خود هستند.

گروهی از مردم شب گذشته در اعتراض به اقدام دانمارک در اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم اسلام (ص ) و پخش تصاوير موهن در يکی از پايگاههای اينترنتی ،با تجمع در مقابل سفارت دانمارک مراتب خشم و انزجار خود را از اين اقدامات ضد اسلامی اعلام داشتند.

Copyright: gooya.com 2016